طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش

Rate this page

طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش

در این مطلب طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش را برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید. و در ادامه طالع بینی چینی سال سگ را نیز بررسی خواهیم کرد.

مشخصات کلی متولدین سال گربه یا خرگوش

سال گربه یا خرگوش: موجودی لطیف

در ویتنام، گربه و در ژاپن، خرگوش به عنوان نمادهایی شناخته شده‌اند. بگوئید گربه باشد یا خرگوش، در هنگام سقوط هر دو روی چهار دست و پای خود فرود می‌آیند. افراد متولد طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش به عنوان شادترین افراد و افرادی با طبیعت خوش‌ذوق، محبت‌گرا، معقول، بردبار و کمی پرروی هستند که در برخورد با دیگران رفتاری شرافتمندانه از خود نشان می‌دهند. هیچ کس نمی‌تواند آنها را دست کم بگیرد، زیرا آنها همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد دیگران بخورند.

با این حال، بر اساس مثلی که می‌گوید “گل بی‌خار کجاست”، افراد متولد سال گربه یا خرگوش به عنوان افرادی سطحی هستند و این بدان معناست که ویژگی‌های مثبت آنها نیز بیشتر بر خصوصیات ظاهری و سطحی استوار است.

گربه دوست دار جمع و جمع نیز دوست دارد. او یک موجود مشتاق است که بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد، اما گاهی غیبت کرده و شایعات را پراکنده می‌کند و در نهایت با زیرکی، نکته‌سنجی و دقت این کار را انجام می‌دهد. در واقع، بحث درباره حقایق کاملاً ناخوشایند برای او چالش‌برانگیز است.

گربه‌ها عاشق ضیافت هستند و به دلیل سلیقه‌ی بی‌نظیرشان، اغلب صاحب خانه‌های زیبا هستند. آنها دنیابین هستند و گاهی خود را نمایان و فخر می‌کنند. بانوان گربه علاقه‌مند به نمایش تربیت و فرهنگ معلومات جدید خود هستند.

گربه به سادگی تحریک و خشمگین نمی‌شود. او آرام، سردرگمی ناپذیر و صلح طلب است. بیشتر از اظهار واقعیت‌ها، او احساسات خود را نشان می‌دهد. امور شخصی و خصوصی بیشتر از مسائل اجتماعی بزرگ بر روی او تأثیر می‌گذارد و حتی می‌توان گفت حتی قحطی، جنگ و سایر فاجعه‌های انسانی نمی‌توانند به او کمک کنند، مگر زمانی که زندگی او به خطر بیافتد، در آن صورت، استواری زندگی‌اش بهم می‌خورد و تحملش کم می‌شود به حدی که ممکن است او را به مرگ سپرده.

سال گربه یا خرگوش

در طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش، این حیوان به سرعت به گریه می‌افتد، اما به همان سرعت به آرامش و آرامش باز می‌گردد. خانم‌های گربه از حالت افسردگی و روحی خود به عنوان ابزاری کارآمد برای جلب توجه و محبت دیگران سود می‌برند.

گربه‌ها محتاط هستند و از هر چیزی که آرامش زندگی آنها را به خطر بیاندازد یا ریشه دردسر بزند، بیزارند. نیاز به حفظ راحتی و امنیت زندگی برای آنها بیش از دیگران است.

از آنجا که گربه محتاط و شاید کمی ترسو است، هرگز مسئولیت انجام یک کار را به عهده نمی‌گیرد مگر زمانی که از قبل به آن مسئولیت آشنا و تمام جوانب آن را در نظر گرفته باشد. این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود که دیگران او را بپسندند و در مسائل مهم خود با او مشورت کنند.

گریه، نماد موفقیت در کسب و تجارت است و به عنوان یک تاجر زیرک شناخته می‌شود که هر فردی با او قرارداد کسب و کار امضا کند. او همواره بار مسئولیت را بر دوش خود حمل می‌کند و پیش‌بینی‌هایش عموماً درست است و سود و منفعت را در پی دارد. به نظر می‌رسد گربه ظاهری آرام و قابل اعتماد دارد، اما در واقع، بسیار زیرک و طمع‌کار است. استعداد او در زمینه رقابت‌های تجاری مانند خرید و فروش اشیای عتیقه – که نیاز به نگرش اقتصادی دارد – به خوبی آشکار و روشن است. درگیر شدن در فعالیت‌های سیاسی و حقوقی، به او امکان می‌دهد یک زندگی راحت، بدون درنگ و بر اساس تمایلات خود داشته باشد.

متولدین سال گربه با چه سالی ازدواج کنند

ازدواج زن متولد سال گربه یا خرگوش با افراد متولدین در سال‌های دیگر:

  • با موش:نهایتاً، این طبیعت گربه است. او همواره به دنبال شکار موش است. بهتر است افراد متولدین سال موش از این ازدواج به دوری کنند.
  • با گاو:این زوج ممکن است برای یکدیگر طراحی نشده باشند، اما قادرند کنار هم زندگی کنند. خانم گربه صبور، محتاط و کمی بداخلاق است.
  • با ببر:این رابطه تا حدودی پیچیده است، اما این دو نسبت به یکدیگر درک خوبی دارند، زیرا خانم گربه می‌داند چگونه با ببر برخورد کند.
  • با گربه:اگر هر دوی افراد عاقل و بالغ باشند، ممکن است با هم سازگار باشند.
  • با اژدها:این زوج به خوبی با یکدیگر سازگار هستند؛ چرا که گربه دارای امتیازات اجتماعی زیادی است و این مسأله می‌تواند حس جاه‌طلبی اژدها را مرتفع کند.
  • با مار:به نظر خوب نمی‌آید، تا زمانی که مار آرامش خود را حفظ کند. با این حال، مار در این رابطه خوشحال نخواهد بود.
  • با اسب:این رابطه بسیار خوب است. گربه در خانه آرام و در محاصره دوستان و خویشان خود لذت خواهد برد.
  • با بز:شاید زوج عالی نباشند، اما ممکن است دوستان خوبی برای یکدیگر شوند، به خصوص اگر گربه پولدار باشد.
  • با میمون:کمی آسان‌تر میمون را راضی می‌کند تا چشمانش را از عیوب گربه بپوشاند و به زندگی پرانرژی دهد. بنابراین، به نظر می‌آیند با هم سازگارند.
  • با خروس:اغلب تجاوزات خروس اعصاب گربه را بهم می‌زند، حتی اگر کمی هم نباشد، که این موضوع باعث می‌شود زندگی آنها پر از جنجال شود.
  • با سگ:بله، اگرچه دیوانه‌وار است. خانم گربه می‌تواند یک خانه آرام را برای سگ به ارمغان بیاورد.
  • با خوک:اگر خوک توانایی پنهان کردن هرزه‌گردی‌هایش را از خانم گربه داشته باشد، همه چیز خوب پیش می‌رود؛ اما وقتی خانم گربه اطلاع پیدا کند، وضعیت جالبی پیش می‌آید.

مشاهیر متولد براساس طالع بینی چینی سال گربه یا خرگوش

فیدل کاسترو، رئیس جمهور تروخیلو، ملکه ویکتوریا، استالین، دومدیسی و رئیس جمهور بورقیبه، مارتین لوترکینگ، کنفسیوس و مالکوم ماگریدج، ماری آنتوانت، آن بولین، اواپرون یا گاریبالدی، پیراندلو، اینشتاین، اورسون ولز، توسکانی نی، فیلد مارشال سلیم، آرتور میلر، استاندال و ژرژسیمون