طالع بینی هندی زن متولد آبان

Rate this page

طالع بینی هندی زن متولد آبان

زن متولد آبان با مرد متولد آبان بسیار تفاوت دارد. زن آبان ماهی دارای شخصیتی پرتکاپو و فعال است. او موجودی جذاب، مغرور و با اعتماد به نفس است. گاهی او خشمگین می‌شود و ممکن است به سرعت عصبانی شده و در طول آن حرف‌های ناجوری بیان کند. در این نوع مواقع، بهتر است او را به خودش رها کنید تا آرام شود، زیرا درون قلبش پاکی و نیت منفی‌ای ندارد.

زن متولد آبان مهارت‌های خانه‌داری مناسبی دارد و در آشپزی ماهر است. او مادری مهربان است که در برخی مواقع ممکن است به طور ناگهانی خشمگین و عصبانی شود. او قادر است به راحتی احساسات و عواطف خود را کنترل کند، زیرا درون وجودش قدرت بزرگی نهفته است. با این حال، اگر ظرفیت احتمالاتی او به پایان برسد و درد و اندوه آن را پر کند، همین قدرت به شکل منفی به کار می‌افتد و او تبدیل به یک فرد بدخلق، تندخو و بیصبر می‌شود و یک جنگ روانی شدید را علیه شما رقم می‌زند.

 

زن متولد آبان دارای یک طبیعت سرد است. آرامش بیش از حدی که در برخی از زنان جذاب قرار دارد، می‌تواند شما را جادو کند و حتی ممکن است آزار و اذیت کند. زمان زیادی طول می‌کشد تا شما بتوانید بفهمید وی به چه شکلی است. قطعاً، او واقعاً یک دختر سرد و خوددار نیست. در واقع، وظیفه شماست که بفهمید وی چه کسی است.

بیشتر زنان متولد آبان زیبا، وسوسه‌انگیز و جذاب هستند. حتی وقتی کاملاً ساکت هستند، چشمانشان با صدای بلند با شما صحبت می‌کند. آنها به اندازه‌ای جذاب هستند که دوستان به دور آنها جمع می‌شوند. شما نیز با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می‌شوید.

روابط عاشقی زن متولد آبان

در واقع، عشق در تمام جزئیات زندگی دختر متولد آبان نفوذ کرده است. او با همه موضوعات احساسی برخورد می‌کند، از ساده‌ترین چیزها مانند آویزان کردن جوراب بر روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم. ممکن است او برخی از مردان را به خود جذب کند که از نظر دیگران خیره شده‌اند، اما اگر شما در قلب او جایی برای خودتان باز کنید، همیشه آنجا جای شما خواهد بود. او در برابر کسی که دوستش دارد، بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید برای این دختران غلبه کنید تا ببینید چگونه زندگی به شما لبخند می‌زند.

قبل از اینکه خود را فریب دهید، به یاد داشته باشید که اگر پای خود را از گلیمتان درازتر کنید، پشیمان خواهید شد. هرگز فکر نکنید که می‌توانید به او خیانت کنید، زیرا با نگاهی زیرکانه همه چیز را می‌فهمد و به طرزی تند و شدید واکنش نشان می‌دهد که مجبور می‌شوید همه چیز را پنهان کنید. اگر با او درگیر شوید، هرگز بخشش نمی‌یابید و فراموش نمی‌کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است.
زمانی که یک زن به مادری تبدیل می‌شود، شبیه یک خرس ماده می‌شود که با چنگ و دندان برای حفاظت از بچه‌ها می‌جنگد. او ممکن است بسیار متملق و مالکانه عمل کند و نگذارد که بچه‌ها از دیدش دور شوند. برخی مادرها به طور بسیار منفی عمل می‌کنند و حتی به شخصیت بچه‌ها اجازه نمی‌دهند شکل بگیرد، و اگر مراقبت کافی نشود، آشفتگی و اضطراب به وجود خواهد آمد. از دیدگاه دختران متولد آبان، فلسفه زندگی این است که اگر خداوند در یک در را به دلیل حکمت ببندد، در دریگر را به دلیل رحمت باز می‌کند