طالع بینی هندی زن متولد اسفند

Rate this page

طالع بینی هندی زن متولد اسفند

گاهی اوقات در ذهن زن متولد اسفند مانند مرد متولد اسفند این توهم به وجود می‌آید که در این دنیای پرآشوب، بدون هیچ وسیله دفاعی یا حفظ بقا، بی‌پناه است. این احساس ناامیدی را در او به وجود می‌آورد. اما وظیفه شماست که به او بیان کنید که او دارای ذکاوت خارق‌العاده‌ای است که طبیعت به او عطا کرده است و نیروی عجیبی در جلب توجه دیگران دارد. وسایل دفاعی در دسترس او قرار دارند و او می‌تواند با استفاده از آن‌ها بهتر از دیگران با موفقیت از موانع عبور کند.

او از صمیم قلب و اعماق وجود به فرزندان خود عشق می‌ورزد، اما هرگز به ایشان اجازه ورود به بخش خاصی از قلب خود نمی‌دهد. بخش بزرگ قلب او متعلق به کودکانش است و هیچ کس نمی‌تواند در آن نفوذ کند.

 

زن متولد اسفند

او تفاوتی میان فرزندانش قائل نیست، اما به آن کودکی که نسبت به بقیه قدری زشت‌تر، ضعیف‌تر و شکننده‌تر است، کمی بیشتر رسیدگی می‌کند. مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیاست، زیرا هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت‌های پسر کوچولو و درد عظیم عشق‌های زودگذر دختر نوجوان خود را به اندازه ایشان درک نمی‌کند.

زن متولد اسفند ماه ترجیح می‌دهد همسرش نان‌آور خانه باشد و او به مسائل مالی دخالت نکند و فقط به عنوان خانم خانه فعالیت کند. برای او اهمیتی ندارد که از کجا پول در می‌آورید، و اگر با مشکلات مالی مواجه شدید، فقط زمانی کمک شما را درخواست خواهد کرد که واقعاً در بن‌بست قرار گرفته باشید.

زن متولد اسفند واقعاً رویایی است. او به خانواده و دوستان خود علاقه‌مند است. از جریحه‌دار کردن احساسات دیگران نفرت دارد و به جای روبرویی با مسائل، خود را درگیر آنها نمی‌کند و اغلب با آنها مواجه نمی‌شود. به دلیل توانایی همدلی با دیگران، یک مادر خوب است و از وظایف خود پشتیبانی نمی‌کاهد. او بچه‌ها را با عشق و محبت فراوان فرا می‌گیرد. سعی می‌کند به خوبی از بچه‌ها مراقبت کند، تا جایی که آنها ممکن است در بعضی موارد احساس استقلال خود را از دست بدهند و تنها زمانی که با دنیای واقعی روبرو می‌شوند متوجه می‌شوند که دنیایی که مادر تصور کرده بسیار با آن متفاوت است.