طالع بینی هندی زن متولد دی

Rate this page

طالع بینی هندی زنان متولد دی

زن متولد دی همانند مرد متولد دی به دنیا آمده است که باعث پیچیدگی و درک ناشدن وی می‌شود. او واقعاً آرام و جدی است. در اولین دیدار، تلاش نکنید علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. اگر ابتدا به نظر بداخلاق و متردد ظاهر شد، ناامید نشوید، زیرا این یک ماسک است که به مردی نشان می‌دهد که هنوز او را به درون قلعه خود نپذیرفته است. دوره آشنایی شما باید از حد معمول بیشتر باشد، زیرا وی به مدت طولانی نیاز دارد تا درباره مسائل حیاتی تصمیم بگیرد. زمانی که عشق او را به دست آورده‌اید، متوجه خواهید شد که وی شخصیتی آرام، صبور و بسیار سخاوتمند دارد.

زن متولد دی

بعضی از زنان متولد دی تصمیم می‌گیرند با مردانی ازدواج کنند که در پله‌های موفقیت یکی پس از دیگری پیشرفت می‌کنند. آنها از شوهر خود به خاطر این موفقیت‌ها افتخار می‌کنند. برای اثبات این ادعا، پیشنهاد می‌کنم که بار دیگر به بانک بروید و دور و برتان را به خوبی مشاهده کنید، ممکن است مردی پیر با دفترچه معاش و نوه زیبایش را ببینید. خیر، اشتباه نکنید، آن زن جوان زیبا همسر اوست و بدیهی است که او نیز متولد دی است. زنان متولد دی علاقه زیادی به مردان میانسال دارند و در ازدواج گاهی در نظر می‌گیرند تفاوت سنی تا ۳۰ سال را در نظر بگیرند. آنها می‌خواهند شوهری داشته باشند که نقش پدری را برایشان ایفا کند.

و مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.