طالع بینی هندی زن متولد فروردین

Rate this page

طالع بینی هندی زن متولد فروردین

در این مقاله به خصوصیات و ویژگی های زن متولد فروردین مانند مقاله مرد متولد فروردین پرداخته ایم، با ما همراه باشید

ویژگی های زن متولد فروردین

زنی متولد فروردین، دارای استعداد سلطه‌جویی و برتری نسبت به دیگران است و این ویژگی ممکن است برای او دردسرساز باشد. او در زندگی زناشویی، خانه را به عنوان مرکز فرماندهی خود می‌بیند و هیچگونه دخالتی را از هیچ فردی نپذیرفته. با این حال، او خانه را با مهارت‌های بسیار خوبی مدیریت می‌کند و قادر است بودجه و هزینه‌های خانه را به خوبی تنظیم کند تا کمبودی به وجود نیاید.

زنان متولد فروردین، تا حدی حسودی را در خود حس می‌کنند و معمولاً بیشتر چیزها را فقط برای خودشان می‌خواهند. بنابراین، اگر می‌خواهید از خشم و ناراحتی او جلوگیری کنید، در حضور او از تعریف کردن دیگران خودداری کنید و به‌طور کلی او را با دیگران مقایسه نکنید، مگر این‌که به برتری او اذعان کنید.

دوشیزگان مریخی بسیار جذاب و دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند و در به دست آوردن دل دیگران، بیشتر از همتایان مردشان موفق عمل می‌کنند.

 

زن متولد فروردین

فرزند و همسر زن متولد فروردین

زن متولد فروردین، وقتی وارد یک اتاق می‌شوند، با صراحت لهجه و صداقتشان، جمع را به خود جذب می‌کنند. برخی افراد به آنها بدگمانی می‌کنند و برخی دیگر آنها را دوست دارند. زنان مریخی را می‌توان از رنگ لباس‌هایشان تشخیص داد. آنها معمولاً مانند ماشین‌های آتش‌نشانی از سر تا پا لباس‌های قرمز پوشیده‌اند. قبل از تصمیم گیری برای داشتن فرزند، بهتر است زوج‌ها یک شغل برای خود انتخاب کنند تا فعالیت و حرکت داشته باشند و بتوانند از این طریق احساس شور و شوق پایدار خود را بیان کنند. در غیر این صورت، پس از ازدواج، احساس محدودیت خواهند کرد (همچنان او آزادی را می‌پسندد) و بحران از این نقطه شروع می‌شود. او یک فمینیست سرسخت است و با شوهر خود به نزاع می‌پردازد. او یک خانه‌دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش کند او را به زن خانه‌دار تبدیل کند.

اگرچه فرزندانش تا زمانی که با او زندگی می‌کنند، او را محدود می‌کنند، اما او یک مادر عالی برای آنهاست و لذت بیشتری از زندگی خواهد برد زمانی که آخرین فرزند خانه را ترک کند. او به کلاس‌های هنری می‌رود و در فعالیت‌های هنری شرکت می‌کند. قبل از اینکه به دیگران رغبت یا علاقه نشان دهد، باید ابتدا خودش را بشناسد که این فرایند ممکن است سال‌ها به طول انجامد. اگر در دوران نوجوانی و جوانی خود محدود و مبتلا به مشکلات شود، ممکن است سی سال بعد به سرعت با طبیعت خود واگذاری کند و زندگی زناشویی‌اش در خطر قرار گیرد.

زن متولد فروردین پر از اشتیاق، عشق و تعجب هستند و می‌خواهند نقشی مهم در زندگی بازی کنند. علاقه آنها به دیگران از آنجا نشأت می‌گیرد که دارای اراده قوی هستند و تمایلی به رهبری دارند که به دلیل تسلط مریخ، سیاره رهبری، است.

دختر فروردین به ظاهر شاداب و پرانرژی است، اما درونش بسیار کمال‌گراست و در برخی روزها بسیار حساس و احساسی می‌شود. اگر او متوجه شود کسی که با او همراه است، حقیقتاً یک گرگ در لباس بره است، ابروی او تیره می‌شود و صورتی غم‌انگیز به خود می‌گیرد. او بسیار حساس است و تلاش می‌کند این حساسیت را پنهان کند