طالع بینی هندی زن متولد مرداد

Rate this page

طالع بینی هندی زن متولد مرداد

زنی که در مرداد متولد شده با مرد متولد مرداد ماه تشابه های زیادی دارند. زنان در این ماه دارای انرژی بسیار زیاد، جذابیت، سرزندگی، احترام و استعداد است و همیشه در میان دوستان خود تلاش می‌کند برتری و رهبری داشته باشد و دیگران را به گوشه و کنار برداشت کند. او به طور کامل باور به خود دارد و قادر به کنترل و تسلط هیچ مردی نیست.

نقطه ضعف زن مردادی

این موجود مغرور و تکبرآمیز است و طبیعتش آن را می‌خواهد که خود را برتر و برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر این مقام را به او تقدیم می‌کنند، زیرا او را برای این مقام شایسته می‌دانند. نقطه ضعف اصلی و رگ خواب متولدین زن مرداد این است که بیش از حد تمایل دارد به تملق و تحسین دیگران و در مقابل تعریف و ستایش افراد به سرعت نرم می‌شود.

زن متولد مرداد

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

زنان مردادی به میزان زیادی مغرور هستند و مردی که جلب توجه آن ها را می خواهد، باید ویژگی های اخلاقی خاصی داشته باشد. نماد زیبایی آن ها شیر است و معنای آن می تواند ویژگی های اخلاقی آن ها را نشان دهد. نوین اطلس، جوانب مختلف زنان مردادی را برای شناخت بهتر و برقراری رابطه موفق ارائه می دهد، شامل خصوصیات اخلاقی، مفهوم نماد ماه تولد و راهنمایی هایی برای ارتباط موفق با این زنان.

اگر می‌خواهید زندگی شادی را تجربه کنید و بخواهید برقصید، به دنبال دختری متولد مرداد بروید. برج اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان مشهور است و بیشتر زنان متولد این برج علاقه‌مند به بازیگری هستند. زنانی که در این برج به دنیا می‌آیند، در بسیاری از جوانب به عنوان ملکه‌های صحنه شناخته می‌شوند و اغلب ظاهر خوشگلی دارند. (خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید زیبا نیست، حتی اگر واقعاً زیبا نباشد هیچ وقت نگویید.) او معمولاً موهایش را رها می‌کند و یک کلاه بزرگ بر سر می‌گذارد.

گل مورد علاقه زن متولد مرداد

گل شب بو :شب بو که گلی با رایحه بسیار فوق العاده و زیباست اولین گلی ست که می توان به متولدین مرداد ماه اختصاص داد. زیرا یادآور جذابیت متولدین این ماه است. مردادی ها افراد بسیار با سلیقه و خوش ذوقی هستند و گل شب بو نیز گیاهی بسیار پر استفاده است که اکثر افراد برای دیزاین منزل خود از آن استفاده می کنند.
گل گلایل: گل گلایل که یک گل بسیار زیبا و خوش رنگ است نیز یکی دیگر از گل های مختص متولدین مرداد ماه است. البته این گل در کشور ما معمولا برای مراسم های عزاداری به کار برده می شود اما در کشورهای دیگر به عنوان یک گیاه زینتی زیبا و برای زیباتر کردن دیزاین منازل استفاده می شود.
فیکوس: اغلب مردادی ها به گیاه فیکوس علاقه بسیاری دارند به همین دلیل این گیاه را به ماه مرداد اختصاص داده اند. مردادی ها افراد گرم، دوست داشتنی و مغروری هستند و این گل درست نمایانگر شخصیت خاص آن هاست.
گل شقایق: افراد مرداد ماهی معمولا افرادی با قوه تخیل بسیار بالا هستند؛ بنابراین می توان گفت گل شقایق نیز به متولدین این ماه شباهت دارد. گل شقایق نمادی از تخیل و خیال انگیزی ست و به خوبی این شخصیت مرداد ماهی ها را بیان می کند. شاید به همین دلیل باشد که اغلب افراد متولد مرداد ماه به گل شقایق علاقه خاصی دارند.
گل رز قرمز: اگر به طالع بینی گل متولدین مرداد ماه دقت کنید می بینید که یکی از گل هایی که به گل شانس متولدین این ماه تبدیل شده است گل رز قرمز است. بتابراین می توان گل رز قرمز را که نمادی از عشق عمیق و محبت بی حد و مرز است را نیز به متولدین مرداد ماه اختصاص داد. این گل به خوبی می تواند عشق آتشین مرداد ماهی ها را توصیف کند.

نشانه های عاشق شدن زن متولد مرداد

زنی که در تاریخ پنجمین برج سال، به عنوان متولد مرداد به دنیا آمده است، عاشق دوست داشتن است. او از آن لذت می‌برد که جذابیت خود را به نمایش بگذارد و دیگران را به سوی خود جذب کند. او لذت می‌برد که بتواند دیگران را با مهر و ناز و ستایش فریب دهد. برای این زن، ظاهری که شما مشاهده می‌کنید اهمیتی ندارد؛ در واقع درون او، یک قلب گربه‌ای است که آرزو دارد ناز و نوازش و تحسین شود. او زنی است که نه تنها به تأمین معاش خانواده کمک می‌کند، بلکه از بچه‌ها نیز مراقبت می‌کند.اگر همسر شما متولد مرداد باشد، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید به او بی‌توجهی کنید. او خود بی‌نهایت عاشق است و دوست دارد ببیند چه تأثیری بر روی دیگران می‌گذارد.

زن متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند

اگر نیت ازدواج با او را دارید، باید بدانید که او به دنبال لذت‌ها و لوازم تزئینی است. او به چشم‌هایی زیبا و جذاب با رنگ زرد و آبی پر می‌باشد و به دنبال جواهراتی همچون زنجیره‌های طلا می‌گردد. او حتی در هوای بسیار گرم، لباس چرمی پوشیده و در حالی که از شدت گرما در خیابان می‌تابد، جواهراتش را به نمایش می‌گذارد. بهترین کادو برای زن متولد مرداد جواهرات و کادو های گران قیمت است.براقیت و ارزش جواهرات و سنگ‌های قیمتی او، که قطعاً شامل الماس، یاقوت قرمز و آبی می‌شوند، چشمان شما را مسحور می‌کند. موهای او همیشه به‌طور منظم و با آرایشی زیبا است. او تمایل دارد که بهترین و گرانترین فروشگاهی که می‌شناسد را به عنوان مشتری پرو پا داشته باشد. زمانی که حساب خریدش را برای شما می‌آورد، احتمالاً احساس ناراحتی می‌کنید.