طالع بینی هندی زن متولد مهر

Rate this page

طالع بینی هندی زن متولد مهر

زن متولد مهر همانند زن متولد مرداد یک فرد با احساسات قوی، قلبی حساس، خلاق و با ذهن تیز است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباس‌های زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس لذت می‌برد و به دنبال یک زندگی پرتجمل است. او از هدایای گرانبها بسیار خوشحال می‌شود و به اشیاء عتیقه علاقه زیادی دارد.

او به زندگی با یک دید رمانتیک نگاه می‌کند و تا حدودی بدبین و منفی است. با دقت و احتیاط زیادی با دیگران روبرو می‌شود و از هرگونه تعجیل در رفتار ناراحت می‌شود. او فردی ملاحظه‌گر و متین است و دوست دارد که دیگران نیز رفتاری ظریف و متانت‌دار با او داشته باشند.

زن متولد مهر

 

زن متولد مهر از تعامل با دیگران لذت می‌برد و بدون شک اغلب زمان را به همراه دیگران می‌گذراند. اگرچه بسیار نادراً زمان طولانی‌ای را به تنهایی سپری می‌کند. اگر به طور تصادفی تنها زندگی کند (که بسیار غیرممکن است) دارای دوستان زیادی است و با اونها در ارتباط است. او در برخی جنبه‌ها شبیه به زن متولد مرداد است. زن متولد مهر خواهان پذیرایی بهترین شکل ممکن از میهمانان است، حتی در کوچکترین جزئیات. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می‌کند.)

اگر به طور اتفاقی با یک دختری روبرو شوید که بوی خوشایند و شیرینی به محیط منتشر می‌کند، مطمئن باشید که او متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است و احساس خوشایندی به آن دارد. اگر می‌خواهید به قلب او نفوذ کنید، می‌توانید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. حتماً به خاطر داشته باشید که رنگ گلبرگ‌ها با رنگ بسته عطر هماهنگ باشد، زیرا او از هماهنگی رنگ‌ها لذت می‌برد. همچنین علاقه‌مند است که یک دسته گل را به نزدیکی سوراخ بینی‌اش قرار دهد.

وقتی بچه‌ها زبان باز می‌کنند، او بسیار خوشحال می‌شود. او از سنین کودکی شروع به آشنایی بچه‌ها با کتاب می‌کند و تلاش می‌کند ذهن خلاق آنها را تقویت کند. همچنین، او برای خود و بچه‌ها بهترین لباس‌ها را انتخاب می‌کند. بو، مهمترین عاملی است که او به آن توجه می‌کند، حتی بوی بد نوزاد نیز می‌تواند او را اذیت کند و مجبور می‌شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا را روشن کند.