طالع بینی هندی مرد متولد آبان

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد آبان

مرد متولد آبان با زن متولد آبان ماه بسیار متفاوت است. مرد متولد آبان، فردی گرم، تند و تیز است. او دارای عاطفیت و احساساتی است، اما مهم است که به این نکته توجه کنید که اغلب به احساساتش اجازه می‌دهد که به شکل‌های غیرقابل پیش‌بینی تغییر شکل دهند. اگر این ویژگی برای شما مشکل‌ساز است، باید با آرامش و آگاهی برخورد کنید. خوشبختانه، این تغییرات غیرقابل پیش‌بینی معمولاً محدود به شخصی است که او را دوست دارد، زیرا عشق صادق و ذاتی، او را در مسیر راست و باریک در مورد روابط نگه می‌دارد.

در مورد مردی که در ماه آبان به دنیا آمده است، باید تلاش کنید همیشه به او توجه داشته باشید. اجتناب کنید از رفت و آمد زیاد با اقوام و انتظار نداشته باشید که همیشه آماده پذیرفتن هر نوع اجتماعی باشد. وی به خصوص از مراسم رسمی خوشش نمی‌آید. از خودداری بیش از حد و داشتن نگرانی و مثبتیت اضافی پرهیز کنید. به خصوص اصرار نکنید که او موضوعاتی را مطالعه کند که علاقه‌ای به آنها ندارد.

مرد متولد آبان

مردی که در ماه آبان به دنیا آمده است، دارای پوستی به رنگ سبز تیره، مویی سیاه و چشمانی قهوه‌ای است. البته، ممکن است برخی مردان آبانی وجود داشته باشند که موهای خاکستری داشته باشند، اما تعداد آنها بسیار کمتر است نسبت به گروه قبلی. حتی وقتی که این مرد صورت خود را تراشیده و به شکل بریت برگردانده، به نظر می‌رسد که چند روز است تراشی نکرده است. چشمان او بسیار تیز و نافذ هستند، به طوری که اگر مستقیماً به چشمان شما نگاه کند، شما را آشفته خواهد کرد! اغلب مردان و زنان متولد آبان از عینک‌های ورزشی عجیب و غریب یا لنزهای خاصی استفاده می‌کنند تا چشمانشان را بیشتر به نمایش بگذارند.

مردی که احتمالاً در ماه آبان به دنیا آمده است، ممکن است علاقه زیادی به خوردن غذا داشته باشد و به این ترتیب وزن اضافه کند. با این حال، او بیشتر می‌خواهد که قدرتمند و تناسب اندام باشد. در روابطش، بسیار صادق و رکیک است. شریک مناسب برای او، یک زن ظریف، پرانرژی و متولد برج حوت (دوماهی) است. اگر همسر شما متولد برج آبان است، باید به او به‌طور کامل اعتماد کنید و حتی وقتی که اشتباه می‌کند، باور کنید که او درست می‌گوید و اشتباهی نکرده است. او هیچ‌گاه نمی‌خواهد شما رقیب او باشید.

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدری خوب است. او نسبت به دیگر مردان متولد در برجهای تیر و اسفند، بیشتر احساسات خود را نسبت به بچه‌ها نشان می‌دهد. با خوشحالی به شما اجازه می‌دهد که از نوزاد مراقبت کنید.