طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت با زن متولد اردیبهشت بسیار متفاوت است، مردان در این ماه یک شخصیت شریف، صادق، صمیمی و انجام دهنده است. او به طور فزاینده و با تلاش شدید در زندگی به فعالیت و پیشروی می‌پردازد تا به آرزوهای خود دست یابد. رفتار او همراه با آرامش و احترام است و به طور عمومی ساکت است. وی قد بلند و ورزیده بوده و ساختار قوی بدنی دارد.

مرد متولد اردیبهشت دارای ارتباط قوی با زمین است و به جنبه‌های مادی زندگی اهمیت می‌دهد. برای او، موفقیت در کسب پول و داشتن ثروت بسیار مهم است. او لذت می‌برد از زندگی لوکس و شکوهمند و احساس قوی مالکیت را تجربه می‌کند. این فرد دارای جاه‌طلبی بالا و خواسته‌های فراوان است و معمولاً با ریسک‌پذیری و پیشرفت در هر معامله‌ای به موفقیت می‌رسد.

مرد متولد اردیبهشت ممکن است بسیار دسته جمعی باشد! در اتوبوس یا متروی شلوغ، ترجیحاً نزدیک او نشوید زیرا او ممکن است شما را طناب کشی کند! او شخصیت شوخ‌طبعی دارد و با پرتاب پوست موز یا کیک، بازی دلقکی را آغاز می‌کند.

مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت به اعتقاد و وفاداری مهمی اهمیت می‌دهد و انتظار دارد که این ویژگی‌ها در هر فردی که با او در ارتباط است، از خدمتکاران تا همسرش، حضور داشته باشد. به همین دلیل، او بسیار زود به دام زنان با هوش می‌افتد و اغلب با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می‌کند.

مرد متولد اردیبهشت از شریکی خواستار است که توانایی آشپزی و مدیریت خانه را به خوبی داشته باشد. او در نظر دوستانش آرزو می‌کند که همسرش آشپز خوبی باشد و خودنمایی نداشته باشد. هنگامی که دوستان را به خانه دعوت می‌کند، او می‌خواهد خانه پر از صمیمیت باشد و غذاهایی سرشار از گوشت و شاهانه درست شود.

مرد منفی متولد اردیبهشت به طور قابل توجهی حسود است. اگر شما به عنوان همسر او برای امری ناپیش‌بینی شده بیرون بروید یا حتی پنج دقیقه تاخیر داشته باشید، او تمایل دارد بداند شما کجا بوده‌اید و چه کاری انجام داده‌اید. او همیشه به دنبال احساس امنیت است.

مردان متولد اردیبهشت به ناحیه گردن بیشتر اهمیت می‌دهند و اغلب گردن‌های قوی و عضلانی دارند. برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، در حالی که بعضی دیگر – که ویژگی برج آنهاست – اندام استخوانی دارند. با این حال، شانه‌های پهن و کمری صاف را حتماً دارند.