طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد خرداد

مرد متولد خرداد با زن متولد خرداد ماه بسیار متفاوت است، مردان این ماه شخصیتی شریف، صادق و با رنگ و بوی یکسان دارد و با فریبکاری و استفاده از حیله و دستور است. او یک فرد بسیار باهوش است و استعداد هنری برجسته‌ای دارد. او عاشق بودن با مردم است و از برقراری ارتباط و صحبت با دیگران به شدت لذت می‌برد. در مهمانی‌ها، او مرکز توجه و شمع محفل دوستان است و با بخشش و سخاوت خود، همه را به خود جذب و مجموعه را گرم می‌کند. هرکس که او را برای اولین بار می‌بیند، معترف می‌شود که او جذاب‌ترین و باهوش‌ترین مردی است که تاکنون دیده است.

مردی که در ماه خرداد به دنیا آمده، دارای شخصیتی سرگرم‌کننده و پرانرژی است. اما به دلیل وجود در برج جوزا، او دارای ترکیبی از شخصیت‌های متفاوت است. به عبارت دیگر، او ممکن است یک روز خوشحال، سخاوتمند، هیجان‌انگیز و پرحرارت باشد، اما روز بعد ممکن است به یک شخص بدخلق، بارزان‌گیر، تندخو، افسرده و سرد تبدیل شود و رفتاری خشک و بی‌اعتنا به خود بپوشاند. با این حال، اگر صبر کنید، او تغییر خواهد کرد و روحیه‌اش تغییر خواهد کرد.

مرد متولد خرداد

مردانی که در ماه خرداد به دنیا می‌آیند، بسیار جذاب هستند. بگویید که دوست یا عاشق شما هستند، در هر صورت، آنها وسوسه‌انگیز هستند و جالب این است که آنها هم خودشان این موضوع را خوب می‌دانند! اگر شما لاروی حرکت کننده‌ای هستید، پیله‌ای زیبا اطرافتان می‌چرخد و صبر می‌کند تا به پروانه‌ای زیبا تبدیل شوید. اما وقتی به آرزویش برسد، متوجه می‌شود که دیگر علاقه‌مند به پروانه نیست و در این زمان، به آرامی و بی‌صدا از اطراف شما دور می‌شود و هیچ اثری از آن پیله‌ی ابریشمی باقی نمی‌ماند. شما هم فقط یک سراب را دیده‌اید. بنابراین، اگر می‌خواهید به او علاقه‌مند شوید، از ترفندهای خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب او، بی‌توجهی است. در مهمانی‌ها، تظاهر کنید که او را ندیده‌اید، خواهید دید که چگونه به سمت شما جذب می‌شود و در عرض دو دقیقه با هر بهونه‌ای خود را به سمت شما می‌کشاند.

او به هر چیزی که در اطرافش وجود دارد، توجه می‌کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست. مشکلات شما از همین جا آغاز می‌شود، چون به نظر می‌رسد هیچ‌وقت چنین سخنانی نشنیده‌اید و از اینجاست که عشقش برای شما نجوا می‌کند. حتی اگر او شما را دوست نداشته باشد، همچنان به شکلی عاشقانه درباره شما زمزمه می‌کند. او می‌ترسد که توانایی‌های جذابیتش به زوال بیفتد، بنابراین تصمیم می‌گیرد توانایی‌هایش را امتحان کند و بسیار نادرست شکست می‌خورد. در واقع، او روحیه‌ای ماجراجو دارد. حتی وقتی که ازدواج می‌کند، همچنان به زنان دیگر علاقه‌مند است. پس اگر روزی به شما تلفن کرد و به سفر می‌رود، به گفته‌اش بسیار اطمینان نکنید، زیرا احتمالاً در جای دیگر درگیر خوشگذرانی است.

بسیاری از مردان عطاردی چشمانی زیرک و زیبا دارند و به طور معمول مژه‌های بلندی دارند. طرز تفکر و رفتار معمولاً آنها را به مردانی لاغر و انعطاف‌پذیر تبدیل می‌کند. از آنجا که اهمیت زیادی به ژست و ظاهر می‌دهند، اگر یک تاجر باشند، حتماً دسته‌های زیادی از چک‌ها را برای نشان دادن ثروت و پیشرفت به همراه خواهند داشت. دفتر کار آنها پر از تلفن‌های بی‌سیم شیک و آخرین مدل است و همزمان در حال راه رفتن و صحبت کردن می‌باشند. دفتر کارشان نیز پر از لوازم اداری متنوع است. البته او بیشتر از هر چیزی به کامپیوتر و واژه‌پرداز علاقه‌مند است.

مردی که در ماه خرداد به دنیا آمده، عاشق بازی کردن با بچه‌ها است و دلیل اینکه بچه‌ها نیز او را دوست دارند، این است که او مثل یک برادر بزرگتر با آن‌ها رفتار می‌کند. در حقیقت، اهمیتی ندارد که چند سال از تولد او گذشته باشد، زیرا به هر حال او همچنان به عنوان یک کودک شناخته می‌شود.