طالع بینی هندی مرد متولد شهریور

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد شهریور

ویژگی های مرد متولد شهریور کاملا متفاوت سات با ویژگی های زن متولد شهریور، مرد متولد شهریور انسانی عملگر و مادی است و به زندگی با نگاهی رمانتیک و شاعرانه نمی‌نگرد. افراد متولد شهریور در اصل دارای توانایی بالایی در زمینه انجام کارهای عملی و اجرایی هستند و همواره می‌توان بر روی کارایی و صلاحیت آن‌ها حساب کرد. او انسانی کمال‌گراست و به افرادی جذب می‌شود که با اراده و تصمیم، موقر، جذاب و ملاحظه‌گر هستند.

مرد متولد شهریور، همانطور که در امور بهداشت و نظافت، تغذیه و حرفه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، دقیق و دقت‌گرا است، در انتخاب همسر نیز هیچ تعجیلی ندارد و به دنبال یک رابطه عاطفی صادق و واقعی است. تا زمانی که به هدف خود نرسد، تصمیم به ازدواج نمی‌گیرد. اما وقتی به فرد مورد نظر خود برسد، در تصمیم خود پایدار و پیگیر است و با کامل وفاداری، عشقی گرم و پایدار را به او ارائه می‌دهد.

مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور به لباس‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد و عموماً به سبک‌های سنتی علاقه‌مند است، حتی زمانی که به مد روز پی می‌برد، احساس ناراحتی می‌کند. وی پول خود را برای خرید لباس‌های ساده، سنگین و عینک آفتابی با کیفیت صرف می‌کند و با استفاده از یک کراوات شیک، لباس‌های خود را به ظاهری متمایز می‌بخشد.

برخی از مردان متولد شهریور به طور کلی با یک طیفی از سردی و برخی دیگر به طور واضح و بی‌روحی همراه هستند. برای این نوع مردان سخت است که خود را در زمینه عواطف متعهد کنند زیرا می‌ترسند که کنترل بر وضعیت‌ها از دستشان بگذرد. آن‌ها احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می‌کنند. سیاره‌ی حاکم بر این برج، مریخ، باعث می‌شود که آن‌ها احساسات خود را بیشتر از طریق ذهن تجربه کنند تا از طریق قلب. بسیاری از آن‌ها هنگامی که رویکرد منطقی را انتخاب می‌کنند، احساس امنیت بیشتری را تجربه می‌کنند.

مرد متولد شهریور یک فرد کوشا است و برای دستیابی به آرزوهای خود، تلاش و کوشش زیادی می‌کند. اما تلاش او همواره به سمت پیشرفت و صعود نیست. بر خلاف برج‌های دیگر، در اینجا نیازمندی‌های جاه‌طلبانه و هیجان‌انگیز او را تحت تأثیر قرار داده است.

با توجه به دشواری ابراز احساسات برای او، احتمالاً به‌عنوان یک پدر خوب شناخته نخواهد شد، اگرچه او خودش تمایل دارد که چنین باشد. با این حال، برای او سخت است تحمل رفتار بیانگر خودخواهی کند. او یک پدر بسیار مرتب و منظم است و هنگامی که بچه‌ها وظایف مدرسه را انجام ندهند، ناراحتی خود را بروز می‌دهد.