طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد فروردین

مردی که در فروردین به دنیا آمده، با زن متولد فرودین بسیار متفاوت است. مرد متولد این ماه بسیار پرانرژی، پرشور و فعال است. او دارای قدرت بالای ابتکار و خلاقیت است و از لحاظ ذهنی نیز قوی و توانمند است. اما به طور کلی کمی بی صبر و تحمل است و در انجام کارها عجول می‌شود. او بسیار اعتماد به نفس، مصمم و متمایل به مخالفت است و کمتر به نظرات دیگران توجه می‌کند.

این آقا یک روشنفکر و علاقه‌مند به مطالعه است و دارای استعداد ذهنی قابل توجهی است. با این حال، شتاب در انجام کار می‌تواند باعث ضرر و زیان استعدادهایش شود و او را متوجه خطاهایی کند. در غیر این صورت، او از هوش و زیرکی خوبی برخوردار است و هنگامی که به یک وظیفه متعهد می‌شود، با اشتیاق و هیجان شروع به کار می‌کند و با علاقه به پیش می‌روید تا آن را به پایان برساند.

مرد متولد فروردین

قبل از اتخاذ تصمیم، بهتر است به خاطر داشته باشید که مرد متولد این برج واقعاً همان چیزی است که گفته شده است. مهم است که احساسات خود را کنترل کنید. تمام متولدین برج حمل، قبل از آنکه درگیر تجربه‌های عاطفی شوند، باید به طور دقیق به آنها فکر کنند. زیرا هرگونه همکاری و مشارکت، حتی در امور تجاری، ممکن است برای آنها مشکل‌ساز باشد. متولدین این برج فراموش می‌کنند که همکارانشان نیز در کنارشان هستند. آنها می‌خواهند به تنهایی پیروز و موفق باشند، حتی گاهی اوقات خود را به ندرت برای همکاری با دیگران باز می‌کنند. اما حقیقت این است که برای بازی کردن نیاز به دو نفر است و این موضوع را باید به خاطر داشت.

اغلب متولدین این برج عاشق زندگی هستند و می‌توانند با شور و اشتیاق فراوان، همانند زنبور عسل، با عجله به اینجا و آنجا حرکت کنند. شور و شوق کودکانه آنها می‌تواند جهان را برای بقیه ما به روشنایی بیشتری تحویل دهد. اما یک جنبه در زندگی آنها وجود دارد که می‌تواند منجر به بروز مشکلات شود: هیجان و شیفتگی آنها ممکن است آنها را غلبه کند و به همین دلیل می‌خواهند شما نیز در این حالت شریک شوید! با این حال، اغلب وقت‌ها، زمانی که آرزوهایشان به حقیقت پیوسته می‌شود، در مسیری دیگر به پایان می‌رسد. بدست آوردن قلب یک مرد متولد در فروردین نسبتاً آسان است، اما حفظ او چالش‌برانگیز است. اگر او شما را به محدودیت متصل کرده است، حتماً تلاش کنید تا راهی صحیح و معقول برای دسترسی به او پیدا کنید.

مردان متولد این برج به دلیل جاذبه جسمانی و گیرایی مریخی، بیشتراوقات جذاب هستند. ویژگی پرآتش آنها باعث می‌شود که مغروری داشته باشند. آنها به شدت از خود و نقش والای خود آگاهی دارند. زیرا آنها همواره به دنبال بودن اولین نفر در عشق و تجارت هستند و برای خود رقابت می‌کنند. آنها نیازمند یک همسر هوشمند هستند که کارها را به درستی برگزار کند تا بتوانند با توافق و همدلی با یکدیگر زندگی کنند و یک تیم واقعی تشکیل دهند، زیرا آنها از ریسک پرهیز نمی‌کنند. اما گاهی اوقات، تعصب منفی مانند طاووس، با ادا و اصول رفتار می‌کنند و حتی عشق خود را هم به عنوان رقیب می‌بینند و سعی می‌کنند با او رقابت کنند.

از آنجا که او یک شخصیت مهم است، شکست را قبول نمی‌کند. گاهی دوست دارد خودنمایی کند و از شریک خود همانند یک دارایی ارزشمند مراقبت کند. به همین دلیل، زنی را دوست دارد که به نظر عالی برسد.

مرد مریخی یک پدر خوب است و تا جایی که ممکن است، سعی می‌کند بچه‌ها را برای گشت و گذار ببرد. (داشتن یک پسربچه شش ساله، بهانه‌ای خوب برای بازی فوتبال در روزهای جمعه است.) او از آوازخوانی دخترانش نیز بسیار خوشحال می‌شود و به شیرینی خواب آنها گوش می‌دهد. (هیچ وقت نمی‌تواند در برابر زیبایی صورت آنها مقاومت کند). با این حال، نوع و خلق و خوی بابایی او می‌تواند همچون یک طوفان وحشتناک نیز شود.