طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد مرداد

مرد متولد مرداد با زن متولد مرداد ماه یکسان نیست، مرد مردادی فردی با حساسیت های عاطفی است، ممکن است دودل باشد و از لحاظ روحی پیچیدگی‌هایی داشته باشد. او کاملاً به اندازه ای آسیب‌پذیر است که بخاطر یک کلمه یا یک اقدام کوچک از شما عصبانی شده و به مدت ساعت‌ها یا روزها در پشت دیواری غیرقابل نفوذ پنهان می‌شود. با صبر، مهربانی و تفاهم کامل، اگر با او رفتار کنید، می‌توانید از این حملات بدخلقی و افسردگی‌هایش غلبه کنید.

مرد متولد مرداد علاقه زیادی به زندگی خانوادگی و دوستانش دارد. بنابراین، تلاش کنید او را در برابر افرادی که دوستشان دارد قرار دهید. هر چه تنوع دوستان بیشتر باشد، بهتر است. او از نظم و ترتیب استقبال می‌کند و دوست دارد شما لباس‌های به روز و مد را بپوشید. از طرفی، او از آرایش افراطی، رنگ‌آمیزی مو و موارد مشابه آن خوشش نمی‌آید، اما می‌خواهد شما پوست و بدن خود را تازه و جوان نگه دارید.

مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد جذابیتی برای همه دارد! او مانند یک ستاره نو درخشان است که طرفداران خود را از همه جا برای تماشای نمایشش جذب می‌کند. این رفتار او چیزی بیشتر از مجری آشپزی است که باعث می‌شود دیگران درباره متولدین مرداد تفکر کنند. برای او، برقراری گفتگوهای طولانی مدت بسیار آسان است، به خصوص اگر در زمینه شغلی خود تجربه و موفقیت زیادی کسب کرده باشد.

مرد متولد مرداد علاقه‌مند به شیک بودن است. نشانه‌های اسد و میزان (نشانه‌های دلبازی و خوش‌رویی) هر دو نشانه‌های عشق هستند. او به خاطر شباهتش با جارو، حتی می‌تواند خاک روی پاهای شما را هم جارو کند. رفتارش با شما شگفت‌زده و مات کننده است؛ به شما گل می‌دهد؛ شما با هم شام‌های لوکسی می‌خورید و به تئاتر می‌روید. در واقع، وقتی او کسی را دوست می‌دارد، با او مثل یک ملکه رفتار می‌کند.

مرد متولد مرداد در زمانی که پدر می‌شود، مبارزه‌ای است. او به بچه‌ها اهمیت می‌دهد و می‌خواهد یک مجموعه از آن‌ها داشته باشد. اگر نمی‌خواهید بچه دار شوید، توصیه می‌کنم که هیچ وقت قرارداد زناشویی را با مرد متولد مرداد ببندید. احتمالاً در ابتدای آشنایی بگویید: “عزیزم، اهمیتی ندارد. می‌توانیم بدون بچه زندگی کنیم.” اما صبر کنید و ببینید چه می‌شود؛ او دمدمی نیست، صادق و وفادار است. برای او، صداقت و وفاداری بسیار مهم هستند و قانون او این است که شما هم او را دوست داشته باشید، صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نکنید. او این انتظار را از همه، از شما، همکاران و حتی دوستانش نیز دارد.