طالع بینی هندی مرد متولد مهر

Rate this page

طالع بینی هندی مردان متولد مهر

مرد متولد مهر همانند مرد متولد شهریور، فردی با اهتمام به موادی است که زیبا و مطلوب در جهان وجود دارند. وی به پول علاقه‌مند است و خوشحال می‌شود که خانه‌ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباس‌های گرانقیمت بخرد و به خوبی بپوشد، خوب غذا بخورد و خوب دیده شود. با اینکه ممکن است کمی حالت دمدمی داشته باشد و خلق و خویش به دلیل مشکلات کاری یا تغییرات آب و هوا تغییر کند، به طور کلی او فردی دوست‌داشتنی، مهربان، پرشور و پرنشاط است.

مردی که در ماه مهر به دنیا آمده، اغلب احساس حسادت می‌کند، بنابراین مهم است که در برخورد با دیگران دقت کنید، زیرا وی تمایل دارد که همه احساسات، عاطفه و قلب شما را برای خود درنظر بگیرد. با این حال، او یک فرد بسیار اجتماعی و مهربان است و دوست دارد با مردم بوده، با آن‌ها تعامل داشته باشد و در جلساتی شرکت کند.

مرد متولد مهر

مردی که در ماه مهر به دنیا آمده است، یک سیاستمدار بزرگ و دوست داشتنی است. او از تألیب دادن دیگران نفرت دارد و عملکرد خود را به نحوی برنامه‌ریزی می‌کند که نشان دهد احترام به بانوان (شوالیه‌گری) تاکنون به پایان نرسیده است. او از آن دسته افرادی است که در اتوبوس یا مترو بلند می‌شوند تا شما بتوانید بنشینید. وی بسیار مودب است و به نیکویی رفتار می‌کند. اگر شما با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، او همچنان جذاب خواهد بود، اما به شکلی جذاب و فریبنده با همه خانم‌های مؤدب رفتار می‌کند. او وفادار است و تنها نمی‌تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد.

وی آرزو دارد ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. اگر او پول کافی داشته باشد، لباس‌های سفارشی و پیراهن‌های ابریشمی از جنس بالا را می‌پوشد. این عمل به دلیل نمایان کردن وضعیت اجتماعی نیست، بلکه او فردی است که بهترین‌ها را دوست دارد و عاشق کیفیت بالا است.

به دلیل اینکه عنصر اصلی شخصیت او هوا است، احساسات او بیشتر از ذهنش نشأت می‌گیرند، به قلب او نزدیک‌تر هستند. او اعتقاد دارد که از آنجا که ستاره مربوط به ونوس است، عشق و شور درون او راه می‌یابد و او نمی‌پذیرد که گاهی رفتار سردی نشان دهد.

پدری که در ماه مهر به دنیا آمده، فردی فداکار است. او علاقه زیادی به بازی و نوازد کردن ندارد، زیرا همیشه درگیر کارهایی است که باید تمیز و خشک باقی بمانند. اما زمانی که فرزندش به سنی بزرگتر برسد و قادر به برقراری ارتباط بیشتر شود، او به محبوبیت بابایش دست خواهد یافت. به یاد داشته باشید که او ممکن است وقت زیادی را به فرزندش اختصاص ندهد و ترجیح دهد به جای بازی با او، یک بازی گلف یا یک دست تنیس را انتخاب کند.