طالع بینی چینی سال بز

Rate this page

سال بز (گوسفند) در طالع بینی چینی

در این مطلب طالع بینی چینی کامل سال بز (گوسفند) مانند طالع بینی چینی سال میمون را برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین سال بز (گوسفند)

بز: هنرمندی سرکش و ناآرام

بز به طور برجسته، نماد زنانگی است. آنها به عنوان نمونه‌هایی از زیبایی و جذابیت شناخته می‌شوند و عاشق طبیعت و هنر هستند. بزها به طرزی مدرن و البته دلربا پوشیده می‌شوند و با بی‌بدیلی خود، همه را مجذوب خود می‌کنند. با این حال، اگر به بدبینی و شک و تردید مبتلا نشوند، می‌توانند موفقیت و اقبال عمومی را برانگیزانند. بز همیشه از بخت خود راضی نیست و باور دارند که “مرغ همسایه قسمت بهتری دارد”. بز ممکن است دوستان و همکاران خود را به خشم بیاندازد به دلیل علاقه‌مندی‌ها و سبک بازی‌هایش. او بی‌دانشانه منجر به دردسرها می‌شود. بز مفهوم زمان را به خوبی درک نمی‌کند و این باعث می‌شود که صبر و حوصله همه را بهم بریزد. اما وقتی می‌خواهد از دیگران سود ببرد، خود را به عنوان یک فرد مطلوب و دوست‌داشتنی نشان می‌دهد و گاهی حتی از نظر مالی به نفع خود تأثیر می‌گذارد، اما به هر حال، او از سر دیگران عبور می‌کند.

مردان و زنانی که در سال بز به دنیا می‌آیند، دارای قلبی مهربان، دست و دلباز، بلندنظر و سخاوتمند هستند و با مشکلات دیگران مشتاقانه همدردی می‌کنند. اما متأسفانه آنچه که به دیگران اهدا می‌کنند، همیشه از خودشان نیست و گاهاً دارای احساس مالکیت بر مال دیگران می‌شوند. مهم است که بدانیم در بز، حس مالکیت قابل تغییر است. آنها ممکن است بخشی از زندگی خود را به دیگران واگذار کنند، اما همواره سعی می‌کنند کنترل را در دست خود نگه دارند. در فولکلور شرقی، می‌گویند: اگر بزی را در مزرعه‌ای سرسبز ببندید، آرام و راضی خواهد ماند، اما اگر آن را در جایی با کمبود علف نگهداری کنید، هرگز از شور و شر و شیوه های ناخوشایند دست برنمی‌دارد.

در بز، یافتن چاره‌ای برای مشکلات شخصی از دست دیگران است. او خود را مسئول نمی‌داند و بر این باور است که هرگونه مشکل یا عارضه‌ای که بوجود می‌آید، ناشی از خودش نیست، بلکه به سرنوشت و قضاوت می‌اندازد. بز با دو رویی و ریا کاری، به دوستان و اطرافیان خود آزار و اذیت می‌رساند. او احساس مسئولیت نمی‌کند، خلاقیت کمی دارد و اراده‌اش نیز ضعیف است. اما اگر بز در شرایط مناسب و با آموزش صحیح قرار بگیرد، می‌تواند در زمینه‌های هنری، که نیاز به هوش و استعداد ذاتی دارند، به موفقیت‌های بزرگ دست یابد. بز می‌تواند صنعتگر و استاد ماهری باشد و با اعتماد به نفس، کارهایی را که نیازمند جسارت، ظرافت و تخصص هستند، انجام دهد، زیرا دارای هوش فراوانی است.

سال بز

رهبری برای بز همواره مناسب نیست و این خودش را خوشحال می‌کند. همیشه حضور یک دستیار همکار و متعهد باعث می‌شود که رئیس ضعیف موفقیت‌های او را به خود نسبت دهد. بز یک هوسباز و دمدمی‌مزاج است و نیازمند استواری و واقع‌گرایی از شخص دیگر است تا بهترین تصمیمات رهبری را اتخاذ کند.

بز به تحسین و قدردانی دیگران نیازمند است و اگر کسی با چاپلوسی از او تعریف کند، او را مسرور و متعهد می‌سازد و آماده‌است به او کمک کند و تمام کارها را به خوبی انجام دهد.

بز به عنوان نمادی از زنانگی شناخته می‌شود زیرا در فرهنگ غربی، وابستگی، رضایت ذاتی، سستی و بی‌تفاوتی را به جنس مونث نسبت می‌دهند.

مردان و زنان متولد سال بز، بیشتر از هر چیزی به دنبال امنیت و اطمینان هستند. خانم‌های بز علاقه‌مندند با مردی ثروتمند ازدواج کنند و یا از یک فرد تاثیرگذار و قدرتمند حمایت بیابند و در صورت عدم امکان آن، حداقل خوشحال هستند که زندگی را با پدر و مادری ثروتمند به سر می‌برند.

بزها به طور عمومی مورد تحسین و استقبال قرار می‌گیرند و زندگی آسوده‌ای دارند، زیرا دقیقاً می‌دانند کدام راه را باید انتخاب کنند. اگر شما در حومه شهر یک خانه زیبا و راحت دارید، در صحبت خوبی قرار دارید و با هنرمندان معاشرت می‌کنید، بهتر است بز را به خانه‌تان دعوت نکنید، زیرا دیگر قادر نخواهید بود از او رها شوید، او ذاتاً به تجمل دلبسته است و دوست دارد با اهل هنر و طبیعت در ارتباط باشد.

بزها عاشق کار و حرفه خود هستند و زندگی آنها پر است از رویدادهای عاشقانه، اما به دلیل طبیعت آرامش بخششان، به التهاب و بی‌آرامی عاطفی نمی‌افتند.

مشاهیر متولد سال بز (گوسفند)

دوگلاس، فربنکس، سرمالکوم سارجنت، رودلف والنتینو، تینو روسی، فرانسوا آرنولد و لورنس اولیویه، میکل آنژ، جان فورد، موسولینی، کلودت کلبرت، سزار بورژیا، تئوفل گوتیه، سروانتس و هانری ژرژکلوزو