طالع بینی چینی سال خروس

Rate this page

طالع بینی چینی سال خروس

در این مطلب طالع بینی چینی سال خروس را به صورت جامع برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید. در مطالب بعدی طالع بینی چینی  سال خوک، اسب و …. را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات کلی متولدین طالع بینی چینی سال خروس

خروس: کاوشگر باغچه ها

ویتنامی‌ها بهتر می‌پسندند این نماد را “جوجه” بنامند، اما افراد متولد در این سال هرگز آن را ترجیح نمی‌دهند. بنابراین، مانند ژاپنی‌ها از واژه “خروس” استفاده می‌کنیم. خروس موجودی خیالباف است و خود را تافته و جداباف می‌داند، علاقه‌مند است که همه از او تعریف و تمجید کنند.

خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می‌کند و برای دفاع از گفته‌های خود تا مرز پرخاشگری و تعارض جویی می‌تازد.

این نوع فکر و رفتار نامناسب خروس موجب اذیت اطرافیانش می‌شود. اما آنان با شرافت تمام، از این ناشایستگی خروس چشم‌پوشی می‌کنند و آن را ناشی از صراحت در بیان و عادت‌های عجیب او می‌دانند، اما در حقیقت اشتباه می‌کنند. بی‌تردید، خروس صریح و راستگو است و هر چه به ذهنش می‌رسد را به زبان می‌آورد، بدون اینکه جزئیاتی را از قلم بیندازد. اما باید گفت که این صراحت خروس که یک ویژگی ذاتی اوست، به اندازه‌ای مورد تحسین قرار نمی‌گیرد و نوعی خودخواهی است، زیرا او اهمیتی به احساسات دیگران نمی‌دهد و هرگز درک نمی‌کند که چرا باید به ارزش‌های دیگران اهمیت بدهد.

خروس برای حفظ موقعیت خود، ناگزیر به استفاده از نیرنگ می‌پردازد. البته این نیز یک تصور بی‌معنی و نادرست است. بدون شک، او دوست دارد توجه بیشتری به خود جلب کند، بنابراین کمی به خود می‌آید، اما در واقع او بسیار محافظه‌کار و متعصب به سنت‌هاست و این حالت را در زمینه سیاست نیز تجسم می‌دهد. خروس اعتقاد دارد که همیشه درستی و حق با اوست و همیشه در دستگاه‌ها و کارهای خود صحت دارد. او به هیچکس اعتماد نمی‌کند و به خودمحوری می‌پردازد. به علاوه، او تمام تلاش خود را برای توصیه و نصیحت به دیگران می‌کند و سخت تلاش می‌کند تا دیگران را متقاعد کند.

خروس به ظاهر شجاع، ماجراجو و بی‌پروا است، اما اینکه چشمانتان را به واقعیت باز نکنید! در واقع، او پر از ایده‌های بزرگ و غیرمنطقی است که امیدی به تحقق آنها وجود ندارد.

سال خروس

خروس عاشق خواب و خیال، آرمان‌پردازی، و ایده‌پردازی است، اما در واقع طبلی بی‌صداست که تمام رویاها، آرمان‌ها و تصورات او در خانه آرامشش باقی می‌مانند. او یک ماجراجوی حقیر و فیلسوفی است که حتی نمی‌تواند به طور معقول چند کلمه ارزشمند به انسان دیگری بگوید. البته او ترسو یا خجالتی نیست و در صورت لزوم می‌تواند به یک شخصیت جسور و شجاع تبدیل شود. خروس همواره رویای تبدیل شدن به قهرمان را در دل خود نگه می‌دارد و به همین دلیل ممکن است با نشان دادن واکنش‌های جسورانه، خود را در معرض خطر قرار داده و با پذیرفتن مرگ به آغوش باز بروید. به همین دلیل، خروس می‌تواند یک سرباز خوب باشد.

اطرافیان خروس از صحبت کردن با او لذت می‌برند، اما اگر او توجه خود را جمع نکند، ناخواسته آنان را اذیت می‌کند و به عنوان یک صحبت‌های بیهوده‌گویی که بیشتر وعده می‌دهد و کمتر عمل می‌کند، شناخته خواهد شد. او بیشتر در جمع برتری خود را نشان می‌دهد و در ارتباط با دوستان نزدیک خود بیشتر می‌درخشد.

خروس به دلیل عدم وجود راه آسان برای کسب پول، باید به طور مداوم در تلاش باشد و برای تامین نیازهای زندگی خود تلاش کند. اگر او از خیال‌پردازی دست بکشد و همچنین دستیاری از سرنوشت داشته باشد، می‌تواند ثروتمند شود. احتمالاً خروس می‌تواند پول را از راه‌هایی که نادر و غیرمعمول هستند مانند قرعه‌کشی به دست آورد. مردم ویتنام باور دارند که خروس حتی با استفاده از نوک و پنجه‌های قوی خود می‌تواند در بیابان هم غذایش را پیدا کند! این تفسیر با تلاش مداوم و خستگی ناپذیر خروس فرسنگ‌ها متفاوت است. اما اگر او از خیال‌پردازی دست بردارد و وقت خود را بدون تحقق آرزوها تلف کند، ممکن است به فردی بی‌خانمان و گردشگر و یا فیلسوفی که روی نیمکت‌های خیابان‌ها خوابیده و زباله‌ها را می‌جمع‌آورد تبدیل شود.

بی‌تردید، خروس برای کشاورزی و همچنین حرفه‌هایی که در تعامل مداوم با مردم هستند، ساخته شده است، زیرا او به مطرح شدن علاقه‌مند است و توجه دیگران را جلب می‌کند.

مشاهیر متولد سال خروس

مشاهیر متولد در طالع بینی چینی سال خروس عبارتند از:

واگنر، ورذی، کاترین هپیرن، ریمون الیور، گویلز، اندره موروا، ویلیام فالکنر، دکارت، لافونتن، کولت