طالع بینی چینی سال اسب

3.8/5 - (9 امتیاز)

سال اسب در طالع بینی چینی

در این مطلب طالع بینی چینی کامل سال اسب مانند طالع بینی چینی سال اژدها را برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین سال اسب

اسب: نجیب و برازنده

اسب همیشه خود را به زیبایی می‌آراید و جذابیتش بی‌نظیر است. او دانش فراوانی در امر لباس‌پوشی دارد و می‌داند چگونه باید به‌تن بپوشد. اسب علاقه ویژه‌ای به حضور در مکان‌های عمومی مانند کنسرت‌ها، تئاترها، مراسم‌ها، مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها دارد. او اغلب بدنساز و ورزشکار است و همیشه در تمامی شرایط دوست‌داشتنی، خوش‌بین، پرانرژی و سرگرم‌کننده است.

اسب بسیار مهربان، خوش‌صحبت، پرحیاط و صمیمی است. او توانایی زحمت کشیدن برای سرگرم‌کردن دیگران را دارد و با شخصیت شوخ‌طبع خود، همیشه مورد استقبال و دوست‌داشت قرار می‌گیرد.

روحیه اسب با فعالیت‌های سیاسی به خوبی سازگار است و این کارها او را راضی و خشنود می‌کنند، همچنین به او فرصت رشد و پیشرفت می‌دهند. اسب با شگردهای خاص خود، می‌تواند افراد را تحت تأثیر قرار داده و بر آن‌ها تسلط پیدا کند.

اسب همواره آماده پاسخگویی است و قبل از اینکه کسی صحبت کند، به بحث و گفتگو وارد می‌شود، به هر شکلی که بحث روانشناسی باشد یا نباشد، و بر دیگران غلبه می‌کند.

اسب در کارهای عملی به همان اندازه‌ای که در کارهای ذهنی ماهر و خلاق است، توانمند است. اما در واقع، او بیشتر با زرنگی و تدبّر تعامل می‌کند و خود نیز این ویژگی را می‌شناسد. به همین دلیل، اسب، با وجود ظاهری آرام و مطمئن، اعتماد به نفس کمی دارد و ممکن است به نظری ضعیف وابسته باشد.

سال اسب

اسب بی‌تاب، پرانرژی، حساس و سرزنده است و گاهی از قدرت بیان خود برای کنترل دیگران استفاده می‌کند. آنانی که یکبار با خشم و خشونت اسب روبرو شوند، دیگر هرگز به او اعتماد نخواهند کرد و همیشه از او هراس خواهند داشت. برای پیروزی در زندگی، ضروری است که فرد خود را کنترل کند و از جنبه‌های تندروی اسب پرهیز کند.

اسب یک موجود خودخواه است و هر کسی که در راه رسیدن او به اهدافش مانعی ایجاد کند، با او برخورد می‌کند. علاوه بر این، تا حدی متکبر و خودپسند است و به مشکلات و ناراحتی‌های دیگران اهمیتی نمی‌دهد و تمرکزش تنها بر امور مربوط به خودش است. با این حال، در صورت لزوم، با شجاعت و تصمیم، در امور دیگران دخالت و وساطت می‌کند. اسب مستقل، متمرد و خودباور است. او همیشه به راه خود پی می‌برد و نصایح و پند‌های دیگران را قبول نمی‌کند. اسب بسیار زود از آغوش خانواده جدا می‌شود تا زندگی خود را بسازد. او این کار را با آرزو و رغبت داشته و زندگی مستقل و طبق سلیقه و اراده شخصی را بیشتر از هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد.

وقتی اسب تصمیم به ساخت خانه و تشکیل خانواده می‌گیرد، مسئولیت سرپرستی را به عهده می‌گیرد و عشق خاصی به خانواده‌اش وابسته می‌شود. اسب در زندگی خانوادگی، سلطان و پیشوایی است و وظایف مانند کار، مشکلات، سلامتی و حتی شوآورد لباس‌هایش به عهده دیگران است. البته این نگرش اسب کاملاً منصفانه است، زیرا حضور او وجود خانواده را تضمین می‌کند و اگر در هر شرایطی به دلایلی خانه و خانواده را ترک کند، همه چیز به هم می‌ریزد.
بنابراین، این موجود خودخواه تنها برای خودش و موفقیت‌های شخصی‌اش کار می‌کند، اما بدون شک به دلایلی همیشه عملکرد برجسته‌ای دارد و برای دیگران مفید است.

اسب در رابطه با جنس مخالف، ضعیف عمل می‌کند. او به خاطر عشق، همه چیز را فراموش می‌کند و به طور مستمر درگیر عشق می‌شود. این واقعیت باعث می‌شود که با تمام استعدادهای مثبت خود، زندگی اش راضایت بخش نباشد و او را سیر نکند. با این حال، اگر او بتواند این ضعف خود را غلبه کند و بتواند بر هیجانات و خشم خود غلبه کند و به اهداف و آرزوهایش پی ببرد، زندگی شاد و موفقیت‌آمیزی خواهد داشت.

در دوران کودکی و جوانی، اسب تجربه‌های فراوانی را تجربه می‌کند. او در جوانی خانه و خانواده‌اش را ترک می‌کند و این موضوع منجر به دلشکستگی و افسردگی اسب می‌شود. زندگی عاشقانه او همچنان پر از چالش و دشواری است، اما در دوران پیری، آرامشی را تجربه خواهد کرد.

مشاهیر متولد سال اسب

سیسرون، رامبراند، کورنلی و دیوی کروکت، شارلمانی، روزولت، خروشچف، هاکسلی و هرزوک، لویی پاستور، دلاکروا، نیوتون، ژرژ براک، بوفالوبیل و شاه بودوئن