طالع بینی چینی سال اژدها

3.1/5 - (14 امتیاز)

سال اژدها در طالع بینی چینی

در این مطلب طالع بینی چینی کامل سال اژدها مانند سال اسب در طالع بینی چینی را برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین سال اژدها

اژدها: موجودی خوش خط و خال

اژدها، نمادی از نیرو و شور و شوق زندگی است و تا زمانی که دارای جان باشد، از ویژگی‌های پستی، نارواپرستی، دورویی و شایعه‌پراکنی دوری می‌کند و در وجود او هیچ نشانه‌ای از حیله و تزویر پیدا نمی‌شود. با این حال، او نیز از بی‌آلایشی و بی‌گناهی خالی نیست، همچنین به راحتی قابل فریب شدن است، اما در عین حال، شجاعت قبول اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژدها عموماً خود را در بدترین شرایط و موقعیت‌ها قرار می‌دهد. او در واقع برای تحقق آرمان‌ها و کمال‌طلبی، تا حد واقعی و بی‌واسطه، همیشه تلاش می‌کند. انتظارات او از خود و دیگران بسیار بیشتر از حد معقول است. او انتظار زیادی از دیگران دارد و به‌طور حداکثری سعی می‌کند تا به انتظارات آنان پاسخ دهد.

اژدها خشمگین، سرکش، سرسخت و پاسخگو است و اغلب بدون تفکر سخن می‌گوید. با این ویژگی‌ها، سخنان و نصایح او بسیار ارزشمند هستند. مردم به سخنان او گوش می‌دهند و به طور واقعی نمی‌توانند از تأثیر او جلوگیری کنند.

سال اژدها

اژدها، یک موجود مغرور و پرشور است که به سادگی عنان اختیار را از دست می‌دهد. او دارای استعداد، هوش، اراده قوی و بخشنده است و قادر به انجام هر کاری به خوبی می‌باشد، بدون اینکه به کمک دیگران نیاز داشته باشد تا لحظه مرگش. اژدها در همه حوزه‌های هنری، مذهبی، نظامی، پزشکی و سیاسی برجسته است و موفق می‌شود. او قادر است خودش را به سمت اهداف و کارهایی که ارزش و بزرگی دارند هدایت کند. برای اژدها اهداف مهمی هستند و می‌تواند نتیجه کار را بسنجد، اگرچه امکان دارد استعداد و توانایی اژدها به طرق نادرستی به کار برود و باعث بروز مشکلات برای دیگران شود. اژدها محبوبیت خاص و عمومی دارد، اما خودش کمتر به کسی وابسته می‌شود و هرگز درگیر ماجراهای عاشقانه نمی‌شود و تلخی ناکامی را تجربه نمی‌کند. در واقع، او همیشه دیگران را ناکام می‌گذارد و برای بسیاری از زنان متولد این سال، اژدها مورد علاقه و طمع زیادی وجود دارد. متولدان سال اژدها در دوران جوانی اغلب ازدواج نمی‌کنند و برخی از آن‌ها تا آخر عمر مجرد می‌مانند، زیرا تنهایی و انزوا را دوست دارند و از تنها بودن لذت می‌برند.

در دوران کودکی، اژدها ممکن است با مشکلات کوتاه مدتی روبرو شود که ناشی از انتظار بیش از حد از اطرافیانش است. با این حال، در دوران دوم زندگی، روحیه هنری اژدها باعث بروز مشکلاتی می‌شود.
اژدها، اگرچه برتری و غرور خود را نسبت به اطرافیانش به خوبی نشان می‌دهد، گاهی احساس می‌کند که دیگران درک کاملی از او نداشته و به واقعیت وجودش پی نبرده‌اند، در حالی که در واقع همواره تحسین و توجه آنها را به خود جلب می‌کند.
اگرچه ناراحتی‌های اژدها در زندگی اهمیت چندانی ندارند، اما موفقیت‌های بزرگ او بسیار قابل توجه است.
هر چه اژدها سختگیرتر و انتظار بیشتری داشته باشد، در همان اندازه ناخشنودتر خواهد بود. با این حال، اژدها موجودی شاد و خوشحال است و این روحیه در دوران پیری، موفقیت او در دستیابی به اهدافش را تضمین می‌کند.
اژدها نماد بخت و اقبال است و در طالع‌بینی، بهترین نماد برای زندگی، رشد و پیشرفت شناخته می‌شود. در فرهنگ خاوردور، اژدها نشانه‌ای از تندرستی، بزرگواری، نجابت، هماهنگی و طول عمر است.
با این توصیف، اما از سوی دیگر، به نکته‌ای توجه کنید. اگرچه خیر و برکت اژدها نسبت به سایر نمادها بیشتر است، اما نباید فراموش کرد که هر چیزی ممکن است نوعی فریب و تزلزل باشد. با این حال، اژدهای افسانه‌ای شم

مشاهیر متولد سال اژدها

عیسی مسیح (ع)، برنارد، راشل و ماری پیکفورد، سالوادوردالی، زیگموند فروید، روستاند، ادوارد هیث، هارولد ویلسون و ژاندارک، ژان ژاک روسو، بارباراکارتلند، برنارد شاو، دانتون، مارشال تیتو، سنت برنادت، ناپلئون سوم و مارشال پتن