طالع بینی چینی سال ببر

Rate this page

طالع بینی چینی سال ببر

در این مطلب طالع بینی چینی سال ببر را به طور کامل برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید. در مطالب بعدی طالع بینی چینی سال گاو را نیز بررسی خواهیم کرد.

مشخصات متولدین طالع بینی چینی سال ببر

ببر: دلیر و بی پروا

ببر، یک شخصیت عصیانگر و شورشی است که همیشه با انگیزه خاص خود، در برابر قدرت‌های برتر مخالفت می‌کند و انقلابی درون دارد. نارضایتی و شورش در خون او جریان دارد. او به دنبال رهبری است اما برازندگی و شایستگی مورد نیاز رهبری را ندارد. او همیشه اولین نفری است که به شعار حرکت می‌دهد. اما در مسائل کسب و کار، عشق و جنگ، او به دیگران می‌گوید که او را به طور ناقص و ناکامل تکرار نکنند و حتی گاهی او را از حرکت باز می‌دارند.

استوار ماندن در مقابل ببر، یک چالش بزرگ است. او همیشه به دنبال ماجراجویی است و خواسته‌هایی غیرمنطقی و بی‌احتیاط و بدون مسئولیت دارد. اما مقاومت در برابر ببر نیز بسیار دشوار است، زیرا او یک شخصیت جذاب دارد و ظاهر نیرومند و ترسناکش به او جلب توجه می‌کند. مردم خواه ناخواه به او احترام می‌گذارند و حتی دشمنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ببر دوست دارد که همه او را اطاعت کنند، اما از این که خود فرمانبرداری کند، بیزار است و هیچ کس را شایسته نمی‌داند که به او دستور دهد. اگر ببر قبل از اقدام به هر کاری، اندکی تفکر کند و به نصایح اطرافیان گوش فرا دهد، قطعاً به موفقیت‌های چشمگیری خواهد رسید.

با توجه به روحیه جنگجویی خود، ببر با خشونت و بی‌تردید، به هر قیمتی برای دفاع از اعتقاداتش ایست

اگرچه ببر گاهی خودخواه است، اما می‌تواند دست‌باز و بخشنده باشد، با سخاوت و حتی ایثارگری. همیشه به خاطر داشته باشید که ببرها باریک‌بین و بسیار زیرک هستند و به سخن دیگران اعتماد نمی‌کنند.

ببر همواره به دنبال رهبری است، در زمان‌های مختلف در مقابل قدرت‌های همراه با تضاد و به دست افرادی که به دنبال زندگی آرام و بی‌دردسر هستند، نفرت دارد.

سال ببر

براساس طالع بینی چینی سال ببر عجیب است که در هنگام اتخاذ تصمیمات مهم، او دچار شک و تردید می‌شود و به قدری مواجهه می‌کند که احساس می‌کند کارها دیگر غیرقابل انجام هستند. اما رفتار وی به عنوان یک فرمانده نظامی یا رهبر یک واحد صنعتی، شایسته تحسین است.

تأثیر تولد ببر در روز یا شب، بر سرنوشت آن باور نکردنی است. ببرهای شب، به ویژه آنهایی که در نیمه شب به دنیا آمده اند، تا حدی از دشواری‌های زندگی در امان خواهند بود و نسبت به ببرهایی که در روز، به ویژه نیمه روز متولد شده‌اند، زندگی آسان‌تری خواهند داشت. با این حال، زندگی ببر پر از ماجرا و خطر است و تفاوت در ساعت تولد تنها به تناوب زندگی راحت و آسانی برای او به همراه نمی‌آورد، اما ببر قادر نیست که از بادهای این زندگی لرزیده و در واقع، راه دیگری برای او موجود نیست. او به دنبال تحولات متعدد، هیجان، شور و حرارت است و زندگی او همانند آن خواهد بود. ماجراجویی‌ها گاهی او را به خطر انداخته و ممکن است به طور غیرمنتظره و ناگهانی او را از دنیا بردارد.

با این همه، ببر در فرهنگ مردمان شرقی نماد خوش‌اقبالی و موفقیت است و هیچ کس میزان رضایتی مانند او را نخواهد داشت.

ببر در فرهنگ آسیاییان معنی قدرت برتر و نماد آرامش و امنیت در زندگی انسان‌ها را به خود می‌بخشد. حضور یک ببر در خانه، احتمال بروز دزدی، آتش‌سوزی و تسکین ارواح شرور را به حداقل می‌رساند.

داشتن دو ببر به عنوان همسر، در نهایت باعث می‌شود که یکی از آن‌ها مجبور شود خانه را ترک کند.

مشاهیر متولد در سال ببر

طبق طالع بینی چینی سال ببر، مشاهیری که در این سال متولد شده اند عبارتند از: لولا مونتز، ایزادورا دونکن، امیلی برونته و مریلین مونرو ، روبسپیر، بایار و سن فرانسوا ، مولوتوف، هوشی مینه، لویی کارل مارکس، آیزنهاور، بولیوار و ژنرال دوگل ، بتهوون ، مارکوپولو، تیبریوس سزار،‌ چارلز لیندبرگ، سن دومینیک و آلک گینس