طالع بینی چینی سال گاو

Rate this page

طالع بینی چینی سال گاو

در این مطلب طالع بینی چینی سال گاو را به طور کامل برای تمامی متولدین سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید. در مطالب بعدی طالع بینی چینی  سال ببر را نیز بررسی خواهیم کرد.

مشخصات کلی متولدین طالع بینی چینی سال گاو

گاو: دوستدار کار، خانواده و سرزمین پدری

گاو یک موجود دوست‌دار کار، خانواده و سرزمین پدری است. او شخصیتی متین و خوددار دارد، آرام و کند عمل می‌کند و دقت و وسواس بالایی دارد. هوش و زیرکی ذاتی او را پشت صورت ساده‌اش پنهان می‌کند. او به سادگی می‌تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند، که این مهمترین ویژگی موفقیت او در زندگی است.

گاو فردی باهوش است و به همین دلیل، تنهایی را دوست می‌دارد. با تلاش و پشتکار، می‌تواند هدف خود را دنبال کند. اما گاهی وفاداری زیاد به وطن‌پرستی و تعصب می‌تواند باعث ملامت‌های تندی برای گاو شود.

پیشنهاد می‌شود خیلی نزدیک به او نشوید، زیرا ممکن است خطرناک باشد! گاو علی‌رغم ظاهر آرام خود، حیوانی قوی و متمرد است و از آن که کسی پایش را در کفشش قرار دهد، ناراحت می‌شود. بیچاره کسی که به راه او ایستاده باشد، زیرا هرگز پشت سرش نیست و برایش بسیار خطرناک خواهد بود. او پیشرو و رهبر است و هیچ عاملی نمی‌تواند او را از راه خود بازدارد.

گاو نوگرایی را نفرت می‌کند، زیرا اعتقاد دارد که نوگرایی اصالت را تخریب می‌کند. او را معمولاً در بین گروه‌هایی که مخالف موسیقی روز، مد های جدید لباس و مو هستند، می‌توان یافت. باید به خاطر داشت که او هرگز نوگرایی را در خانواده خود قبول نخواهد کرد.

گاو موجودی استوار و قوی است که خانواده برایش اهمیت بسیاری دارد، اما طبیعت پس‌زده و واپسگراش مانع از هرگونه نوآوری می‌شود. زن متولد سال گاو، یک آشپز و مدیر خانه شایسته و خوش‌پوش است و به زنانگی خود بسیار پایبند است.

گاو پرکار و سخت‌کوش است و می‌تواند سعادت و راحتی اطرافیان خود را فراهم کند. مردم روستایی ویتنام باور دارند که گاو نماد ثروت برای خانواده است.

سال گاو

در خانه خود، گاو حاکم قوی و بی‌چون و چرایی است که احترام و اطاعت همه را جلب می‌کند. او در فعالیت‌های گروهی، هنری و مدیریت واحدهای تولیدی و خدماتی با موفقیت عمل می‌کند و به دلیل ترکیب مناسب اندیشه و عمل، می‌تواند به عنوان یک جراح موفق عمل کند، اما بیشتر از هر کار دیگری، برای کشاورزی آفریده شده است.

توصیه می‌شود که گاو از کسب و کارهای خدماتی که مستقیماً با مردم در ارتباط هستند، دوری کند. همچنین باید از کارهایی که نیازمند سفر هستند، خودداری کند زیرا ممکن است سلامتی و آرامش روحی نقطه ضعف شخصیت گاو این است که اغلب فکر می‌کند افراد اطرافش نمی‌توانند او را درک کنند. او سرسخت و اصرار کننده است و در عین حال به شدت خانواده‌اش را دوست دارد. او افتخار می‌کند به فرزندانش، اما انتظار اطاعت کامل از آنان دارد و درباره آنان بسیار جدی و سخت‌گیر است. گاو رئیس خانواده است و حرف او به عنوان قانون شناخته می‌شود، اما به عوض، آماده هر گونه فداکاری برای خانواده‌اش است.

برای گاو، عشق فقط یک سرگرمی خوشایند است. او می‌تواند مهربان، باوفا و حتی با احساس باشد، اما هیچ‌گاه عاشق نمی‌شود. گاو علاقه‌ای به روابط عاشقانه ندارد و این کارها را به عنوان تلف وقت می‌داند. در بیشتر موارد، شکست گاو در امور عشقی و ازدواج، ناشی از نگرش مادی‌گرایانه‌اش است.

متولدان طالع بینی چینی سال گاو هیچ‌گاه خود را موظف به وفاداری نسبت به همسرانشان نمی‌دانند، اما از طرف مقابل، انتظار وفاداری همسر را دارند و آن را یکی از حقوق خود می‌دانند. آنها از لحاظ احساسی ممکن است وفادار و صادق باشند، اما برای این ویژگی درباره خودشان اهمیت زیادی نمی‌دهند.

گاو در دوران پیری با مشکلات زیادی روبرو می‌شود، اما اگر بتواند با این مشکلات همراهی کرده و راه‌حل‌های عاقلانه‌ای برای آن‌ها پیدا کند، زندگی آرام و بی‌دردسری خواهد داشت.

در نهایت، می‌توان گفت که گاو متولد زمستان، شاداب‌تر و راضی‌تر از گاو متولد تابستان است. زیرا در فصل زمستان، کارها کمتر است و او می‌تواند با آرامش بیشتری به زندگی خود بپردازد، در حالی که گاو متولد تابستان باید طی تمام فصول سال با سختی‌ها مقابله کند.

مشاهیر متولد سال گاو

افراد مشهوری که در طالع بینی چینی سال چینی گاو هستند عبارتند از: یوهان سباستین باخ ، هندل، ونگوگ، دراک، والت دیسنی، چارلی چاپلین، آدلف هیتلر، زاپاتا، کلمانسو، ناپلئون بناپارت، لافایت، جواهر نعل نهرو، لوئی سیزدهم، ریچارد شیردل، ژان کوکتو، روبنس، ارسطو، اوگوست رنوار، پیتر سلرز، ریچارد برتون.