طالع بینی چینی سال مار

1/5 - (1 امتیاز)

سال مار در طالع بینی چینی

در این مطلب طالع بینی چینی کامل سال مار مانند طالع بینی چینی سال ببر را برای تمامی متولدین این سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین سال مار

مار : خردمند و زیبا

مار یا افعی، در اساطیر و افسانه‌های مردمان مغرب زمین چهره‌ای منفی دارد، اما افراد متولد در سال مار، اگر مرد باشند، جذاب، احساساتی و شوخ طبع هستند؛ و اگر زن باشند، زیبایی درخشانی دارند که عامل موفقیت آنهاست.
در فرهنگ ژاپنی، برای بیان شگفتی و تمجید از زنان، اغلب به آنها می‌گویند: “عزیزم، تو یک مار واقعی هستی.” با این حال، در کشورهای غربی، استفاده از چنین عبارتی برای تعریف و تمجید از شخصی مناسب نیست.
مارها در لباس‌پوشیدن بسیار ذوق‌مند و طراحی شده بوده و خود را به خوبی نشان می‌دهند. مردان متولد در این سال علاقه بسیاری به لباس‌های خوشگل دارند و خانم‌های مار نیز خود را به طرز بی‌اندازه‌ای به نمایش می‌گذارند.

مار هرگز وقت عزیز خود را در بطالت سپری نمی‌کند و از بدگویی و بیهوده‌گویی فرار می‌کند. او بسیار تفکر می‌کند و ذهنش روشن، فرزانه و خردمند است، اگرچه به طور زیادی به استفاده از منطق و خرد خود نیاز ندارد؛ زیرا ذهن ناخودآگاه و روانش بسیار روشن است و با پرورش آن به روشن‌بینی و شهود، به تلاش می‌پردازد. به همین دلیل، او اهمیت بیشتری را به طبیعت و غریزه خود نسبت به استدلالات، نظرات و تجربیات دیگران می‌دهد و به نظر می‌رسد از حس ششم خود برای شناخت جهان استفاده می‌کند.
او با اراده و پشتکار به تمام کارها تا آخرین روز دنباله می‌کند، از تردید و ناپایداری خوشایند ندارد و تصمیماتش را به سرعت و قطعیت می‌گیرد. برای رسیدن به هدفش، هیچ تلاشی را نادیده نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد هیچ چیزی نمی‌تواند او را از دستیابی به هدفش بازدارد.

سال مار

مار در امور مالی و اقتصادی کمی محاسبه‌گر است، اما احساس دوستی و انسان‌مداری‌اش او را به همکاری با دیگران سوق می‌دهد، اگرچه کمک‌هایش بیشتر به صورت روحانی و معنوی است تا مادی! در هر صورت، برای مار، دادن جان آسان‌تر از دادن پول است! شگفت‌انگیز است که او همیشه از بخشندگی استفاده می‌کند، تا جایی که اعتبار خود را از دست می‌دهد و سخاوتمندی‌هایش اغراق می‌کند.
ضعف شخصیت مار، انحصارطلبی در کمک به دوستان است. اگر بخواهد به کسی مهربانی کند، حضور دیگران را نمی‌پذیرد به گونه‌ای که فرد نیازمند از خواسته‌های خود پشیمان می‌شود، زیرا طبیعت مار اجازه نمی‌دهد که حلقه‌ای از کمک وابسته را بپیچد و باعث اتکا به خودشود! پیش از قبول کردن پیشنهاد کمک مار، بهتر است دقت کنید، در غیر این صورت پشیمان خواهید شد.
مار در مسائل مالی بسیار خوش‌شانس است و هرگز نگران پول نمی‌شود. همانطور که معروف است، پول برای او به سهولت به دست می‌آید. او خود نیز از این ثروت اطمینان دارد و از آن لذت می‌برد. اما اگر ثروتمند شود، بخشش می‌کند و هرگز به کسی پول نمی‌دهد.

وقتی مارها پیر می‌شوند، ضعف و کاهش نیروی آنها به اوج می‌رسد.
مار همیشه به دنبال مشاغلی بدون دردسر و آسان می‌گردد و می‌توان گفت به حدی تنبل است.
مار، حتی اگر عاشق شریک عاطفی خود نباشد، به شدت حسود به او است و به نحوی حلقه‌ای از تحت تاثیر قرار دادن او می‌پیچد تا نهایتاً او را از رقابت خارج کند.
مردان متولد سال مار، چشم آرایی را دوست دارند، اما این ویژگی را در همسر خود تحمل نمی‌کنند. آنها خانواده‌ای پرجمعیت و پرسروصدا را تشکیل می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که همسرانشان به قدری مشغول هستند که فرصتی برای چشم‌پوشی و روی آوردن به اغوا وجود نداشته باشد!

متولد سال مار با چه سالی ازدواج کند

  • اژدها:هر دوی اژدها و مارها هوشمندند و می‌توانند رابطه‌ای بسیار صمیمی و پایدار برقرار کنند. آن‌ها از هم پشتیبانی می‌کنند و با هم خوب هماهنگ می‌شوند، که این امر می‌تواند به رابطه‌ای بی‌نظیر منجر شود.
  • خروس:با این‌که هر دو خروس و مارها جاه‌طلب هستند، اما از تجارب زندگی با هم درس می‌گیرند و می‌توانند با هم رشد کنند. این مسئله باعث می‌شود که زندگی آن‌ها شاد و موفقیت‌آمیز باشد.
  • ببر:هر دو ببر و مارها افرادی شکاک هستند و نمی‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند. این امر باعث می‌شود که ترجیح دهند از هم دور شوند.
  • خرگوش:بدترین انتخاب برای ازدواج با متولدین سال مار، این است که هر دو طرف از دستورات و خواسته‌هایشان دست برند و این باعث می‌شود که رابطه‌شان به تدریج سرد و کم‌علاقه شود.
  • مار:دو مار نمی‌توانند با هم زندگی کنند؛ زیرا هر دوی آن‌ها بسیار مغرور هستند و از منافع خود دفاع می‌کنند.
  • گوسفند:شخصیت گوسفند و مار بسیار متفاوت است، به همین دلیل زندگی مشترک آن‌ها کسل‌کننده و خسته‌کننده است و احتمالاً فقط برای مدت کوتاهی می‌توانند با هم زندگی کنند.
  • خوک:با تفاوت‌های سبک زندگی و ارزش‌ها، همیشه در حال مشاجره و دعوا هستند.

مشاهیر متولد سال مار

داروین، مونتنی، کوپرنیک، کالوین، گاندی، مائوتسه تونگ، آرتور سی کلارک، مونتسکیو، کندی، لودیس پریل، لینکن و بادن پاول، آندره ژید، گوستاوفلوبر و ادگار آلن پو، پیکاسو، شوبرت، ملک ناصر، بودلر و برامس