طالع بینی چینی سال موش

Rate this page

سال موش در طالع بینی چینی

در این مطلب ما طالع بینی چینی سال موش را به طور کامل برای تمامی متولدین این سال آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید. در مطالب بعدی به بررسی طالع بینی چینی سال مار خواهیم پرداخت.

مشخصات متولدین سال موش

موش: جذاب و خشن

اشخاصی که در طالع بینی چینی سال موش به دنیا آمده‌اند، روحیه‌ای پرخاشگر و تهاجمی دارند. آنها گاهی اوقات به افرادی پر حرف و بی‌مورد تبدیل می‌شوند.

موش با ویژگی‌های جذابیت و خشونت زاده شده است و در نگاه اول، شوخ طبع و متعادل به نظر می‌رسد، اما فریب او را نخورید، زیرا خشونت و آشفتگی در پشت این چهره آرام پنهان است. اگر مدتی با او همراه باشید یا با او در تماس باشید، به ناراحتی، عصبانیت و خشونت او برخورد خواهید کرد.

موش همیشه آشفته، ناراضی و گاهی عصبی است و همیشه به شکایت و گله کردن تمایل دارد.

موش فعالیت گروهی را دوست دارد، اهل معاشرت و اجتماعی است، اما به دلیل اینکه اغلب اطرافیانش اهل هیاهو و بیهودگی هستند، دوستان کمی دارد. او موجودی محافظه‌کار است و عادت به انزوا کشیدن دارد، بنابراین به کسی اعتماد نمی‌کند.

علاوه بر این، موش شخصی خوش‌شانس و فرصت‌طلب است و همواره از هرچیز و هرکس برای تحقق اهداف خود بهره می‌برد. او پدر و مادر، دوستان و اقوام، خود و دیگران و حتی جاذبه فوق‌العاده خود را به منظور رسیدن به هدفش به عنوان ابزاری می‌بیند.

سال موش

موش قادر نیست از خودداری در قماربازی و خوردن بیش از حد پیروی کند، اما البته وجود این وضعیت را انکار می‌کند. اگرچه به نظر سرزنده می‌رسد، اما از ترس برای سپری کردن روزهای پیری خود نگران است. اگرچه همواره در زمان حال زندگی می‌کند، اما برای دوران سالخوردگی خود آرزوهایی دارد.

خانم موش نیز معمولاً به ذخیره‌سازی بیش از حد مواد غذایی اشتغال دارد، اگرچه به دلیل پرخوری، همه آن‌ها را بسرعت مصرف می‌کند. همواره می‌توان آنها را در تلاش برای خرید کالاهای تزئینی و غیرضروری به امید کسب سود مشاهده کرد.

موش اغلب خیالپرداز و گاهاً خلاق است. او در پیدا کردن عیب در همه چیز بی‌نظیر است و دیگران دوست دارند به نصیحت‌های او گوش کنند، اما از اغراق و تهوع او، این اشتیاق نیز کاسته می‌شود. حتی برخی از موش‌ها به اندازه‌ای تحت تأثیر این شوق قرار می‌گیرند که در نهایت همه چیز را به هم می‌زنند.

موش گاهی بی چشم و رو و پست،‌ولی در عین حال راستگوست. او هر کاری را تا پایان دنبال می کند، حتی اگر بداند که شکست خواهد خورد و پایانی تلخ در انتظار اوست. اگر بتواند بر احساس نارضایتی همیشگی و علاقه بیش از حد خود به ابن الوقت بودن غلبه کند، موفق خواهد بود.

موش صرف نظر از این که به چه کاری بپردازد، ترجیح می دهد به جای تکیه بر فعالیت جسمانی با فکر و زیرکی خود امرار معاش کند. او دوست دارد از حاصل زحمات دیگران استفاده کند، نه دسترنج خود، بی درنج خرج می کند و اگر به کسی پول قرض بدهد، بدش نمی آید سود آن را بگیرد.

مشاهیری که در طالع بینی چینی سال موش هستند

شکسپیر ، راسین، جرج ساند، تولستوی، دوفو، ژول ورن، دوده، کاترین منسفلد، شارلوت برونته، آنتوان دوسنت اگزوپری و اوژن یونسکو، موزارت، لویی آرمسترانگ و شوالیه موریس ، وینستون چرچیل، پابلو کازالس ( نقاش معروف )، هانری تولوزلوترک، هیملر و انوخ پاول